سلام مامانا
هفته امن از کی شروع میشه؟؟

۷ پاسخ

از هفته ۳۴ هفته امن هست عزیزم ریه کامل شده ولی احتمال اینکه چند روز بستری بشه هست ولی از ۳۷ دیگه بچه کامله جای هیچ نگرانی نیست

دکتر بمن گفت ۳۴ هفته امن هستش

سلام عزیزم 36به بعد

الان توی هفته ی امنی تو

از ۳۷ ب بعد...۳۶ هم اگ بچه تنفسش خوب باشه اوکیه

برای زایمان اگر منظورته ۳۷ هفته کامل تقریبا امن هست
ولی خوب باید حواست به تکوناش بیشتر باشه

هفته امن چیه

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ونهم بارداری