۶ پاسخ

من پایین سمت راست حس میکنم ولی بریچ بوده تا اخرین سینوسی که دادم

دختره من سفالیک بوده از اول ولی همیشه کنار نافم سکسه اشو حس میکنم

جنین میچرخه
منم اکثرا پایین حس میکنم که خب گفتن سفالیکه
ولی بعضی اوقات بالا حس کردم احتمالا چرخیده

اره من پسرم سفالیک هستش سکسکه اش پایینه

اره منم پایین نزدیک مثانه حسش میکردم.

اینجور که میگن اره

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل💙💙💙💙 مامان قندعسل💙💙💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد