۴ پاسخ

منم خیلی درددارم ازداخل انگارداره منفجرمیشه اماانگارطبیعی هست چون داره جابازمیکنه

سعی کن بیشتر دراز بکشی سرپا واینستی. چون تا دو ماه دیگه وزنت بیشترم میشه دردات زیاد میشن. خیلی دردت زیاد بود یه دوش آب گرم بگیر آرومت میکنه

وزن شکمت سنگینی میکنه رو لگنت

بخاطر وزنته

سوال های مرتبط