۳ پاسخ

دکتر وهابی دکترمه بسیار اروم متین صبور و آگاهه، من مشکلی نداشتم اما فلوشیب ivf داره و خیلی میبینم مشکل دارن و باردار میشن

وهابی دکترمه

سلام خانوما گروه بارداری داریم توی روبیکا برای کسایی ک اقدام ب بارداری هستن ب این ایدی توی روبیکا پیام بدین لینک گروه روبفرستم😍😍🥰😘😘
@FA___FA784

سوال های مرتبط