بره که آماده شه برای شام دردونه ی خونمون☺️😍
عدسی

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم اون لپه هست؟

همشو پوره میکنی؟

نوش جونش
من امشب هم برای خودمون هم گل پسری عدس پلو با گوشت قلقلی گذاشتم

بروکلی و هویج هم خوبه توش

منم اتفاقا امروز عدسی درست کردم براش😍

قبلاً همشو جدا تست کردی؟

اون‌عدسه‌ یا‌لپه

کی بشه منم غذا بپزم براش🥹
نوش جونش باشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و مهدیار مامان فاطمه و مهدیار ۱۷ ماهگی
مامان دیار🩷 مامان دیار🩷 ۹ ماهگی