۶ پاسخ

ببین فقط اخلاقشون فرق میکنه و رسیدگیشون واگرنه جفتشونم همون مراحلو برات انجام میدن چ خصوصی چ دولتی،خصوصی نازتو میکشه و محترمانه رفتار میکنه دولتی نههه بی اعصابن ولی کم کاری نمیکنن ها اینم بگم من تازه زایمان کردم بیمارستان.دولتی خداییش کم کاری نمیکنن فقط اعصاب ندارن😁

اصلنننننننننن

آره بابا من که راضی بودم .از نظر من بسپار بهخدا.من که دوتا و دولتی آوردم خیلیم راضی بودم.

راضی بودم

اطرافیان من که اصلا راضی نبودن یه نفر دونفرم نیستن

معلومه که نه همشون مینالن

سوال های مرتبط