۱ پاسخ

اگه گریه نمیکنه تب نداره بی‌حال نیست ترشحه طبیعی برا دختر من یبار اونجوری شد بردم دکتر اینجوری گفت

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی