سلام خانما من آب پرتغال بگیرم بدم به بچم خوبه

۴ پاسخ

آره خوبه

من میدم دوست داره

اگه سرما خورده نیس بده اگه مریضه مزه کن ترش نباشه وقت

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۲۷۰۰ مادر❤️
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان 🌸 نیکی 🌸 مامان 🌸 نیکی 🌸 ۲ سالگی
مامان ِ نـی نــی🧸🩵 مامان ِ نـی نــی🧸🩵 ۲ سالگی