۶ پاسخ

نه

احتمالا ولی شیردهی بیشتر کن و مطمئن بشو که سیرشده باشه و رنگ ادرارش اگه زرد پررنگ باشه یعنی بدنش کم آبه در اون صورت باید ببری دکتر

نه ببرش دکتر

نه طبیعی نیست

۶ ساعت خیلی زیاده ببرش دکتر

شیرخشک میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۳ ماهگی
مامان ..... مامان ..... روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان فرهاد مامان فرهاد ۸ ماهگی