خانوما سوزش بخیه سزارین طبیعی هست؟

۴ پاسخ

بله

ارع من هنوز سوزش و درد دارم شما ک اولشی

آره دیگه زخمه ها ولی ۱۰روز بشه خیلی بهتر میشی

اره ‌

سوال های مرتبط

مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی