۹ پاسخ

استراحت نداشتی باید استراحت میکردی

منم دارم

سوزشو نمیدونم، ولی میگن تا چند ماه بعدشم ممکنه یه وقتا تیر بکشه و درد بگیره

منم خیلی میسوزه

مال من تا الان اوکی بود امروز بعد یکماه میبینم باد کرده

طبیعیه منم بعضی وقتادارم

منم درد دارم هنوز

بله عزیزم

آره زیاد فشار آوردی مگه به خودت

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی