خانوما قرمزی و تورم بخیه های سزارین طبیعی هست؟

۱ پاسخ

بخیه هات جذبی بودن یا نخ؟!

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان امیررضا🐣💙 مامان امیررضا🐣💙 ۲ ماهگی