خانوما رد بخیه سزارین میمونه؟ طبیعی چطور

۳ پاسخ

از من که خیلی کم حاله اصلا دیده نمیشه سزبودم این یکی هم سز هستم

طبیعی بودم هیچی نموند اابته پماد ترمیمی و مراقبت و هربار سشوار گرفتن و ضد عفونی کردنظ هم بی تاثیر نبود

من رد سرارینم خیلی کم و محو مونده

سوال های مرتبط

مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی
مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 ۹ ماهگی