چی عجب یکی از واقعیت سزارین صحبت کرد همه میگن عالی بود اخه ۷لایه شکم باز میشه کجاش عالیه باید تحمل کنی دیگه عزیزم متاسفانه دورنقاهت سزارین طولانیه
دیگ،مامام جان شکم جر دادی
۷ لایه باز شده
اون برشا و زخمای داخلی خب بایدم درد داشته باشه
ما فقط همون بخیه بیرونو میبینیم ک جوش خورده ولی از داخل ک خبر نداریم
طبیعی هم میکردی میسوخت دیه بخیه تو ناحیه تناسلی ک بدترع
عزیزممم
هنوز اولشه.
نگران نباش. زمان میبره تا خوب بشه. من هنوز درد داره بخیه هام.
بالاخره جراحی شده و چند لایه بریده شده، یواش یواش خوب میشن.
کمپوت اناناس برای جوش خوردن بخیه عالیه. وگرنه قرص آناهیل بخور که برپایه آناناس درست شده و برای جوش خوردن و التهاب زخم خوبه
پشیمونی ازسزارین؟🤧
همینجوره قرص اناهیل بخور تا زودتر خوب بشی من تا ۳۵روزگی میسوخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.