این سوزشو همیشه داری عزیزم
مخصوصا موقع های ک گرمته
من الان نزدیک 9 ماهه هنوزم میسوزه 😫با یه خلوار گوشت اضافه😫😫😫
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک تو یکی از پاسخهات دیدم ک شوهرت واریکوسل داشته گرید چند ؟...پیش کدوم دکتر رفتی ؟عمل کرد چند وقت بعد عمل باردار شدی توروخدا راهنماییم کن کدوم دکتر اراک خوبه
من همش میسوزه بعضی وقتا شدید ترم میشه
۷ ماهه هنوز میسوزه ، اگ ترشح نداره و التهاب نداره اوکیه
سوزش که خوبه، من جای بخیم بعد از ۲۱ روز سزارین ترشح داره هنوز… درکنارش سوزش و التهاب هم هست
اگه یبوست نداری
طبیعیه
اره از من تا الان کمی میسوزه وقتی روش چیزی باشه
اره چون داره جوش میخوره
یه جای بدن زخم میشه تا مدت ها میسوزه جاش ۷لایه شکم بریده میشه خب طبیعیه
داره جوش میخوره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.