منم همین طوری بودم بخیه رو که کشیدم دیگه چیزی احساس نکردم
عزیزم تا ۱۴ روز طبیعیه من شیاف میگذاشتم
تا وقتیکه بخیههاتو نکشی همینجوریه
استامینوفن ۵۰۰ بخور
بله.داره جوش میخوره ممکنه خارش هم داشته باشی.
باز نشده بخیه هام خونریزی هم ندارم چیکار کنم آروم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.