برای رد بخیه سزارین چی بزنیم؟

۳ پاسخ

من دوبارسزارین شدم هیچی نزدم مشخص هم نیست فقط درحد یه خط خیلی خیلی ظریف

سیکالفیت

تا وقتی ک جوش نخورده چیزی نزن
چون باعث میشه دیر جوش بخوره جوش ک‌خورد پماد الفا بزن

سوال های مرتبط

مامان امیررضا🐣💙 مامان امیررضا🐣💙 ۲ ماهگی
مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد