مولتی ویتامین ویوا کیدز خوشمزه ست؟

۱ پاسخ

نسبت به بقیه برندها خوشمزه است بوی تند مولتی هم خیلی کم داره

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان حانیه گلی🎀 مامان حانیه گلی🎀 ۱۴ ماهگی
مامان نیلان🧚‍♀️🌊 مامان نیلان🧚‍♀️🌊 ۱۵ ماهگی