۳ پاسخ

شما اگه قصد بارداری دارین باید روزهای تخمک گذاری ببینید فولیکولتون چه سایزیه مثلاً اگر سیکلتون ۲۷ روزیه از روز اول پریود بشمارید ۱۳ روز بعدش باید برین سونوگرافی،فولیکول بالای ۱۸ بالغه و جنین تشکیل میده

برای روز ۷ عالیه

درسته عزیزم روز ۷ خیلی زوده حداقل باید روز ۱۲ بری بررسی بشی . اما درکل خوبه ضخامت و حتی سایز فولیکول ها . فقط کیست داری که ممکنه برطرف بشه خودش ، باز به دکتر نشون بده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🤎🦫 مامان هدیه خدا🤎🦫 ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته ششم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ودوم بارداری