سلام من ۷روز مونده به پریدم به نظرشما کیه بی بی چک بزنم

۴ پاسخ

صبر کن استرس نداشته باش

ببین بهتره چند روز تاخیر داشته باشی بزنی ولی الان در کل خیلی زوده

بزار بگذره من ۵ روز مونده میترسم بی بی چک بزنم منفی ببینم

هنوز که زوده.

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری