۱۴ پاسخ

اره بچشم دختره... وقتی یکیش کمرنگتره دختره

🥰🥰🥰😍😍😍

بله مثبته مبارکه

دیگه از تست مثبت میترسم🤣🤣🤣

بله مثبته

ای خدا بیبی مثبت یاد قبل بارداریم افتادم تو گهواره همش بیبی مثبت میدیدم

مثبته واسه منم اینطوری بود

مثبته. یکی دیگه هم امتحان کنه. خیالش راحت بشه

مثبت ب این قشنگی مبارکه

مثبته😍

اوی خدا مبارکه😍

اره مثبته مبارکه

اره مثبته

مثبته

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته دهم بارداری
مامان شاهان👼🌜 مامان شاهان👼🌜 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی