گه گاهی حس پریود و اینا طبیعیه؟
ترشح های اول بارداری چطوریه؟🥲

۳ پاسخ

شیافت پروژستزون این مواقع ای میشه روی آتیش

اره احساس پریود طبیعیه ولی دیدی دردت دیگه زیاد از حد شده برو دکتر، من درد کمر و شکمم خیلی شدید شد رفتم دکتر سونو انجام داد گفت خداروشکر هماتوم ندارم همه چی اوکیه ولی تا 12هفته استراحت داد و شیاف داد بهم

من ک ترشح رقیق بوده از صب عین موقع تخمک گزاریه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فاطیما مامان مامان فاطیما هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری