وای مامانا بچم تلویزیونمونو انداخت شکستش 🥲🫠

۸ پاسخ

دختر منم تلویزیونی شکست چند ماهه بدون تلویزیونی حوصلنم سرمیره

فدای سرش دیگه کاری ک‌شده

داداش منم یکسالگیش تی وی رو انداخت شکست

حیف شد ولی بازم اشکال ن اره فدای سرش .شده دیگه کاریش نمیشه کرد🙂

وای چطوری عکس بده

چطور انداختش

کاشکی میزدید به دیوار ما چند روز پیش این کارو کردیم راحت شدیم

واقعا 🙄🙄🙄😬

سوال های مرتبط

مامان نی نی ها 🧑‍🍼 مامان نی نی ها 🧑‍🍼 ۱۳ ماهگی