ماهم بالاخره ازاینا😂

تصویر
۴ پاسخ

منم دیروز دادم اوکی بود اونجوری که اینجا میگن سخته نبود

انقذرا بدم نیست فقط تحمل گرسنگی سخته

خوب بود گلم بهم میگی شرایطش چیه چیکار کنم شب قبلش من برام ۱۰/۱۰زد برم بدم

موفق باشی🥴منم دیروز دادم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان حلما مامان حلما هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیانا 🐣 مامان لیانا 🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری