بچم ۶ماهشه ۲۹۰۰ دنیا اومد الان ۹کیلو و نیمه خوبه؟

۱۲ پاسخ

اضافه وزنم داره ماشالله☺️

زیادم هست شیرخشک اینجورمیکنه بچه رو نگران نباش دخترمنم زیادبودوزنش

خیلی زیاده

اره خیلی

قدش چقدره؟

عزیزم دکترش باید تایید کنه اگ خوب باشه ک میگه خوبه زیاد باشه ام میگه زیاده دختر من ۲۷۰۰به دنیا اومد الان۷۲۰۰عه دکترش گف خوبه

بچم سه و نیم کیلو به دنیا اومد الان ۷ و نیم کیلوعه

بله خوبه

عالیه

عالیه

خیلی خوبه

شیر خشک میدی؟

سوال های مرتبط