دست پسرم جای واکسن بدو تولدش،سوراخ شده چرکی بد جووور

تصویر
۸ پاسخ

بچه ها رفتم دکتر
گفت طبیعیه

یعنی طبیعیه؟

از پسرم همیجوریه میگن عادیه حودش ب مرور زمان خوب میشه

وای واسه آوینا م اینجوری شده بود ۶ماهش بود فک کنم خوب شد🥲

مال دختر منم هنوز چرکیه

حتمن ببرش دکتر ببینه خیلی طولانی شده تا الان باید خوب شده بود دیگه

ببر دکتر عزیزم

الهی ببر دکتر عزیزم نباید تا الان اینجوری میشد

سوال های مرتبط

مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۳ ماهگی