بچه ها رفتم دکتر
گفت طبیعیه
یعنی طبیعیه؟
از پسرم همیجوریه میگن عادیه حودش ب مرور زمان خوب میشه
وای واسه آوینا م اینجوری شده بود ۶ماهش بود فک کنم خوب شد🥲
مال دختر منم هنوز چرکیه
حتمن ببرش دکتر ببینه خیلی طولانی شده تا الان باید خوب شده بود دیگه
ببر دکتر عزیزم
الهی ببر دکتر عزیزم نباید تا الان اینجوری میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.