تن ماهی به بچه هاتون میدین؟

۱۳ پاسخ

نههههه عزیزممم بخاطر جیوه ای که دارن ماهی های کنسروی میگن اصلا تو بارداری و زیر ۲ سال مناسب نیست
در کل غذاهای کنسروی سالم نیستن حتی برا خودمون چه برسه بچه ها

من تا حالا هیچ کنسروی ندادم به پسرم

منم گاهی میدم

نه عزیزم

زیر ۲ سال ممنوعه کلا

نه نمیدم هنوز زوده

نه عزیزم، مواد غذایی کنسروی و کمپوتی به خاطر طریقه ی بسته بندی و مواد نگهدارنده ای ک دارن حتی برای خودمون هم جالب نیست برای بچه ک اصلا جالب نیست

منم ندادم

من دادم عزیزم مشکلی نداره

ندادم تا حالا

نه ندادم تاحالا

میگن ضرر داره والا
منم یه ذره دادم

نه فعلا کنسرو ندادم

سوال های مرتبط

مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان ادیان مامان ادیان ۲ سالگی
مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی
مامان 🤩ویهان🤩باران مامان 🤩ویهان🤩باران ۱ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۱۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی