خانوما دوساعت برا خیسوندن بادوم بسع؟

۳ پاسخ

من میذارم رو گاز ی قل میخوره فوری پوستش کنده میشه

وا چخبره
مگه بادوم خیس کردن میخواد😐 من آب‌جوش میریزم روش ۲دقیقه بعد پوستش خیلی راحت جدا میشه پودر میکنم و میریزم تو فرنی و غذاش

چ خبره شیرش در میشه که
فقط۲ دقیقه رو گاز تو آب جوش بزار بجوشه سریع پوست میشن

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان ❤️یزدان❤️ مامان ❤️یزدان❤️ ۱ سالگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی