شماهم خوابتون نمیبره؟؟

۱۰ پاسخ

نمیدونیم چه مرضی هس ما زنا داریم تا بخاطر یه چیز بحث کنیم مردا میخابن دنیارو اب ببره خبر ندارن ما تا صبح فکر و حیال گریه اخرشم نتیجه ای نمیگیرم فقط خودمونو روانی میکنیم چراااااااااا؟؟

من شبا تشننم میشه زیاد بیشتر بیدار میشم

ماهم سر ی چیز مسخره بحثمون شد
رفت خابید منم از غصه خابم نمیبره

و همچنین من😩

منم خوابم نمیبره نمیدونم چرا

منننننن🫤🫠

من دیوونه شدم بس از این پهلو به اون پهلو شدم😭😭😭

دکتر بهم گفته سعی کن ۸ ساعت بخوابی منم گفتم چشم الانم سعی دارم بخوابم لاعقل ی ۳ ساعتی😅😅

از درد نمی‌بره

نمیبرع والا

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان آرادوآروینا💙💝 مامان آرادوآروینا💙💝 ۶ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری