اینم از تست من

تصویر
۱۶ پاسخ

حاله داره

توهم دارم یا هاله داره؟

یکم بیشتر جیش میریختی😕😂

به نظذم چون قرص عفونت میخوری تست اصلا نده برو ازمایش تیتر بتا

منم حال میبینم بخدا🥲

بنظرتون اصن ادرارم رنگی بخاطر قرص مشکلی نداره تست بزنیم؟

من هاله میبینم

مبارکه
مجددا تست بزن اول صبح چتد روز دیگه

خیلی زرده اب زیاد بخور

چرااینقد زرده کی دادی؟ادرار اول صبحه؟یاقدیمیه؟

برچی زرده😐
آب زعفرون ریختی بجای ادرار؟!😂

چرا زرد ؟

مگه نگفتی ۴ آذر پریود شدی پس چرا اینقدر زود تست زدی 😬

چرا زردهه

یکی دیگه

منفیه به نظرم

سوال های مرتبط

مامان قندوعسل🌱 مامان قندوعسل🌱 قصد بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۶ ماهگی
مامان کوچولو هستم مامان کوچولو هستم هفته نهم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
😭😭تنها 😭😭تنها قصد بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
فرزانه فرزانه قصد بارداری