۶ پاسخ

من دو هفتس از خوردن قرص دوفامد میگذره ولی هنوز پریود نشدم😐😐😐 بنظرتون چرا؟؟؟

من این ماه برام نوشت ازم هم پرسید گفتپریودیات منظومه گفتم آره برام نوشت خوردم مگ مال چیه

دوفامد مگ واسه چیه

من دوروز بعد شدم

یه هفته

۵روز بعدش

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
فاطمه  🌈
هاکانم ۵ سالشه🐣 فاطمه 🌈 هاکانم ۵ سالشه🐣 قصد بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری