۶ پاسخ

۱روزمونده بود

نه عزیزم مشکلی نداره من عصر زدم

نشون میده من شب زدم

ن نشون میده هروقت بزنی

من ظهرزدم اگه باشه هرموقعه بزنی هست

چند روز تاخیری عزیزم؟
صبح دقیق تره الانم اگ خواستی بزنی سه چهار ساعت سرویس نرو بعد بزن ک ادرار غلیظ باشه

سوال های مرتبط

مامان نیکان🩵 مامان نیکان🩵 ۳ ماهگی