هانما 32هفته و ی روز وزن جنین 2کیلو خوبه؟

۱۰ پاسخ

پطرمنم ۳۲هفته ۲ک بود هفته ۳۸سزارین شدم ۳کیلوبود

تپلی کوچولو

ماشاالله توپولی موپولی هس🥰😘😘

منم 32هفته و یه روز 2کیلو بود ولی +_300زده بود نمیدونم همون 2رو در نظر بگیرم یانه

جونم تپلی😍💙🙏

بالا تر از نرماله ینی تپلیه

سونو بعدیت کی هست

آره خیلی خوبه
من ۲۹هفته ۱۳۰۰بود الان نمیدونم چقده🥲

اره عزیزم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس❤️ مامان نفس❤️ ۴ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی