من تو حراجی دوسال پیش ده تا پالتو و بارونی گرفتم 4 جفت کفش شوهرم گف تا 4 سال خبری از لباس نیس امسال ک قیمتارو دیده میگ کاش بیشتر میخریدیم امسال فقط ی شلوار فوتر خریدم 900تومن دیگ الویت شده نویان خودمون با همینا گ داریم سر میکنیم
نه والا
فقط شلوار لی و بارونی
نه گلم چون دارم
یه شلوار و شال خریدم فعلا
نه اینجا ک هواش بهاری شده تازه نیاز ب لباس گرم نیست
ن از قبل دارم چه کاریه تو این گرونی.
انشالا برا عیددیگه.
اره عزیزم یه کاپشن و بافت گرفتم با شال بافت
خیر عزیزم
به فکر لباس عیدم 😅
پالتو و بافت گرفتم فقط
نه بخدا
نه هم گرونه
همم که من اصلا نمیتونم لباس کلفت بپوشم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.