لباس پاییز و زمستونی خریدین برا خودتون؟

۱۲ پاسخ

من تو حراجی دوسال پیش ده تا پالتو و بارونی گرفتم 4 جفت کفش شوهرم گف تا 4 سال خبری از لباس نیس امسال ک قیمتارو دیده میگ کاش بیشتر میخریدیم امسال فقط ی شلوار فوتر خریدم 900تومن دیگ الویت شده نویان خودمون با همینا گ داریم سر میکنیم

نه والا

فقط شلوار لی و بارونی

نه گلم چون دارم

یه شلوار و شال خریدم فعلا

نه اینجا ک هواش بهاری شده تازه نیاز ب لباس گرم نیست

ن از قبل دارم چه کاریه تو این گرونی.
انشالا برا عیددیگه.

اره عزیزم یه کاپشن و بافت گرفتم با شال بافت

خیر عزیزم
به فکر لباس عیدم 😅

پالتو و بافت گرفتم فقط

نه بخدا

نه هم گرونه
همم که من اصلا نمیتونم لباس کلفت بپوشم🤣

سوال های مرتبط