چرا بچه ۲روزه اروغ نمیزنه اصن؟😩

۱ پاسخ

من دخترم بیشتر وقتا نمیزنه چون باید زیااااد نگه دارم بزنه
منم نمیتونم کمرم نصف میشه
الآنم رگ به رگ شده😭😭

سوال های مرتبط

مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان پویان مامان پویان ۱۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی