۱۱ پاسخ

آیت علایم دقیقا روز موعد بود یا قبلشم

چی شدی تو ازمایش ندادی

نگران نباش عزیزم امروز ک گذشت فردا میتونی باز تست بزنی اگ پررنگ شد بارداری

هیچی نی عزیزوم نگران نباش اصلا همین استرسه سم تره برات برو ی ازمایش بده و برو زیرنظردکتر

ابجی من هم همین جوری بودم هر لحظه دسمال میکشیدم فکر میکردم پریود شودم

ن عزیزم ب خودت استرس وارد نکن طبیعیه درد پریودی
چند هفتته؟ب دکترت بگو شیاف بهت بده

دکتر رفتی

یدونم میخواسته امروز صب بزنی

به خودت استرس نده عزیزم نمیاد

علائم‌بارداری و پریودی کمی همن‌نگران‌نباش دلدرد شدیده پریودی داری ؟؟

نه بابا علایم بارداریه من اوایل هر لحظه میگفتم داره میاد هی نگاه میکردم

سوال های مرتبط

نفس نفس قصد بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی من🩷 مامان تو دلی من🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته چهاردهم بارداری