۴ پاسخ

برای منم قبلنا خیلی بیشتر تکون می خورد به خصوص صبح ها الان کمتر شده

مثل من .خیلی آروم شده .بعضی مواقع میترسم که چرا ساکته

وای من هر روز که میگذره تکوناش شدیدتر میشه.شبا اصلا نمیزاره بخوابم.

دوستم میگفت چون نی نی بزرگتر میشه جاش کمترع تحرکش کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد