سلام خانما کیا تو شیردهی لیزر میرن؟ضرر دارع؟

۲ پاسخ

نه چه ضرری ولی از الان زوده نرو

نه فکر نکنم ولی میگن چون هورمونا هنوز تنظیم نشده چهار ماه بعد از زایمان بیاید

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۴ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان نیلـی🩷 مامان نیلـی🩷 ۱ ماهگی
مامان Ariya🤍🧸🍯 مامان Ariya🤍🧸🍯 ۱۶ ماهگی
مامان ابوالفضل🐣 مامان ابوالفضل🐣 ۹ ماهگی