۲ پاسخ

عزیزم شما بیمارستان نیکان اقدسیه زایمان کردید؟راضی بودید؟ میشه بدونم دکترتون کی بود؟

منم احتمال زیاد دکتر بهم ۱۳ هم وقت بده همون نیکان
من واسه سرکلاژ رفتم نزدیک ۲۵شد ولی شب نموندم هشت صبح رفتم تا ۱۲شب

سوال های مرتبط