۲۱ پاسخ

۱۳ ک خیلی عدد خوبیه
تولده مولا ۱۳ رجبه

کی گفته نحسه؟یکی با ببسوادی یه چیزی گفته شمام همونو قبول کردی؟پس اونایی که تو۱۳هرماه به دنیا اومدن نحسن؟چه حرفا اینا خرافاته

الکی بد به دلت راه نده الان دختر عموی منم ۱۳فروردین به دنیا اومد

عزیزم روز طبیعت هست.
به فال نیک بگیر.
بعدا هر سال سیزده بدر با خانواده که میرید بیرون براش تولد میگیری. خیلی خوبه ❤️😘

عزیزم اینا خرافاته

من فکر کردم از بابت ۱۳ بدر میگی😄
تاریخو ول کن بد به دلت راه نده

منم ۱۳ شهریور به دنیا اومدم
ینی نحسم؟😂

خرافاته اهمیت نده

اینا خرافاته.

تا اخر عمرت باید روزای ۱۳ ب در کیک ببری تو طبیعیت جشن بگیری خوبه که اتفاقا...

خب بزار بعد تعطیلات عید ۱۵ یا ۱۶ زایمان کن

ول کن این حرف هارو مگه روزش مهمه مهم سلامتی بچه اس

ب هر نیتی بگیری همون میشه. بد ب دلت راه نده قدمش مبارک باشه انشالله

منم میگم خرافاته ولی اینقدر همه گفتن روزه بدیه منم حسم نسبت ب اون روز عوض شد😪

بچت با پاقدمش اون روزو قشنگ میکنه.بچه منم فروردین میشه فامیل میگفتن فروردینیا خیلی ادمای بدین.غرغروان رو اعصابن.فقط گفتم این چرتو پرتارو قبول ندارم

خب این همه ادم ۱۳ اردیبهشت ۱۳ خرداد ۱۳ مهر و ابان.... به دنیا اومدن!! این فکرها را نکن .ولی خب ببین شیفت قبلیش یا بعدی کی هس بگو اون نوقع ! نه به خاطر ۱۳ بودن

عزیزم این خرافات چیه با دل خوش بچتو به دنیا بیار به این چرت و پرتا توجه نکن

به این چیزا توجه نکن بچه هر روز قسمت باشه میاد بالاخره اونم یک روزه

روز طبیعته خوبه
ولی دوست نداری دکترت عوض کن

خرافاته ول کن

ببخشید میگن روز ۱۳ بدر نحسه

سوال های مرتبط