مامانا دادن پلارژین ناشتا ضرر داره؟

۱ پاسخ

من که همیشه ناشتا میدادم .فکر نکنم ضرر داشته باشه چون گیاهی.من بچه هام مریض که میشن هیچی نمیخورن.حتی چرک خشکنم ناشتا میدادم

سوال های مرتبط

مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان ایلیا ❤️ دریا مامان ایلیا ❤️ دریا ۲ سالگی