بچها کیا ماشین سنگین دارن؟
در ماه چقدر درامدشونه؟

۸ پاسخ

خرج ودخلش به هم نمیخوره اگه ماشین خرجی نداشته باشه آره خوبه اما با این خرجا چیزی توش در نمیاد

شما راضی ای از ماشین سنگین؟ حدودا چقدر درامدتونه ماهیانه؟

توجه توجه کامیونداران و رانندگان محترم
دیگر نگران کمبودسوخت خود نباشید⚡️
افزایش تضمینی سهمیه گازوییل ⛽
از 3 تن تا 96 تن
‌⬅️⁩صدور و تمدید پروانه فعالیت ✅
‌⬅️⁩صدور و تمدید پروانه اشتغال ✅
‌⬅️⁩بامجوز شهرداری وناوگان سوخت مرکزی
کاملا قانونی وتضمینی✅ ⬅️با سابقه درخشان و چندین ساله در ناوگان سوخت کشور
⬅️ثبت نام حضوری و غیرحضوری✍️در سراسر ایران آماده خدمات به شما رانندگان محترم هستیم جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

🚨صدور باربرگ‌ جهت افزایش سهمیه سوخت ناوگان دیزلی

⭐صدور باربرگ با توجه به بروزرسانی ارسال رمز یکبار مصرف بدون محدودیت در ۲۴ ساعت صدور باربرگ  انجام می پذیرد .
شماره تماس 09191947124

اگه کار داشته باشه خوبه خیلی

درامدش خوبه ولی خرجاشم سنگینه

دایی من داره میگه هر بار که میبرم پونزده بیست تومن میشه در ماه زیاد می‌ره میاد

بستگی داره تابستون۳۰۰ اینا ولی زمستون کمتره۲۰۰

بستگی به تعداد سرویس داره .اگه خوب کار کنه ۲۰۰ تومن

سوال های مرتبط