۱۰ پاسخ

دیبا قشنگه

سلیقه ایه ولی پربماه با اینکه من خیلی شنیدم هنوزم قشنگه

پریماه

پریماه

مهتا و بعدش پریماه

سلیقه اییه عزیزم ببین خودت کدوم به دلت نشسته
مثلا من هیچ کدومو دوس نداشتم

مهتا قشنگ

مهتا خوبه ولی یکم‌ قدیمی شدن دیگه

پریماه

مهتا نازه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری