بیمارستان هاشمی نژاد خوبه برا زایمان طبیعی

۸ پاسخ

اره خیلی من که پارسال رفتم البته طبیعی نتونستم سزارین شدم خداییش خیلی راضی بودم و دیدم کسایی که کنلرم طبیعی زایمان میکنن اتقد پرستارا کمک میکردن بهشون

عزیزم اسم دکترتون چیه

منم سز بودم راضی ام

آره من رفتم اونجا
خیلی خوبه
ماما ها حواس شون بهت هست
راضی بودم

من سه تا زایمان داشتم راضی ام طبیعی

منکه رفتم پدرمو در اوردن مگه الان خوب شده باشه

طبیعی هستی؟

بیمارستانش خوبع ک همراهی نمیزارع بیاد

سوال های مرتبط