دوستان من ۵ روز دیگه به موعدم مونده بنظرتون بی بی بزنم

۵ پاسخ

باهمیم🥲

زوده 14 روز از موعدت بگذره اونموقع نتیجه قطعیه الان فقط خودتو اذیت میکنی اگر تست بزنی

ایندفعه اگه مثبت نشدم دیگه باید قید بچه رو بزنم نا امید روزگارررر میشم☹️

حس پریودی دارم

نزن بزار از موعدت بگذره

سوال های مرتبط

مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری