علائم کولیک و رفلاکس چیه

۴ پاسخ

سلام
رفلاکس...
سرفه...تف کردن..گریه و بی قراری....گرفتگی صدا.......کاهش میل ب شیرخوردن....
استفراغ...

کولیک....
گریه طولانی و بدون دلیل
عصرخیلی شدت پیدا میکنه....
مشت گره کرده
قرمزی صورت
گاز زیادی دفع میکنه

امان از وقتی که دوتا باهم باشند
فشار و زور زیاد گریه در کل روز و شب بی قراری قرمز شدن ،پاشو جمع می‌کنه
اونم که ی صدای خر خر ریزی می‌شنوی بالا میاره ،واسه بچه من که گاهی بالا آوردنش جهنده اس

کولیک هر روز سر یه ساعت مشخص شروع میکنه به گریه هر کاریش میکنی آروم نمیگیره تا سر ساعتش. معمولا شبا اینطوری میشن.
رفلاکس استفراغ زیاد و پرتابی اگه هم پنهان باشه همش انگار داره یه چیزی قورت میده.

کولیک دل درد داره بچه همش زور میزنه
رفلاکس شیر از دماغش یا دهنش میاد

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 ۹ ماهگی
مامان فسقلی🤱 مامان فسقلی🤱 ۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱۴ ماهگی
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی