۴ پاسخ

من درد و سوزش نداشتم فقط یادمه میترسیدم بشینم

من نداشتم ولی میترسیدم بشینم کلا ایستاده و نیم خیز بودم دسشویی

نه یه کوچولو درد

نه برای چی🙄

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد