۲ پاسخ

من ای یو ای کردم

تعریفشو خیلی شنیدم دکتر خیلی خوبیه تو کلینیک ارمغان من انتقال دادمو دکترم هما اسکوئیا بود جلالیانی هم تو ارمغانه مریضاش باهام بودن خیلی تعریفشو میکردن

سوال های مرتبط

مامان پاستیلام👶🏻👶🏻 مامان پاستیلام👶🏻👶🏻 هفته دهم بارداری