خانوما رفتم سونو چطوره خوبه یان

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم از سونوگرافی نیاوران برای انتی راضی بودی ؟

مبارک باشه و همه چی خوبه خدا رو شکر
بچتم فک کنم پسره🤭

سلام وقت تون بخیر مامانای عزیز میشه لطفا عکس سونوگرافی آن تی سه ماه اول رو برام بفرستین من رفتم سونو گفتن بچه مشکل داره میشه لطفا بفرستید ببینم سایز ان تی نرمال باید چند باشه

اره خداروشکر همه چی خوبه😍

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۱ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته هفدهم بارداری
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی