۸ پاسخ

شبی ۱۲و نیم میلیون.بخدا حافظ خیلی خوبه .قویترین ان آی سی یو رو داره من بچه هام ۵ روز بودن دوتاشون کلا شد ۸۰ هزارتومن

مرداد بدون بیمه شبی 40 تومن 😕

سلام عزیزم بچه من NICU مادر و کودک بود با بیمه عالی شبی 15 تومن، 3 روز بود با داروش 70 شد

پارسال ۶ تومن بود

من الان مادر و کودک هستم

زائو داریم.
برات می پرسم

والا اون موقع گفتن شبی 21

من بچم ان ای سیو بستری بود خیلی خوب بودن

خیلی گرونه برو شوشتری عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🩵علی‌آریا🩵 مامان 🩵علی‌آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد